hoii wij zijn Derya&Paulien en wij doen een blog over Beauty ,Diy,etc. veel plezier allemaal!

we_love_beauty.nl



vooronzesite@live.nl

shopblog Kruidvat,

18-08-2013 12:18

hoii een kleine shopblog 

Als eerst een lipstift van essence

nr .53 all about cupcake

een mooie zachte roze kleur en kost

1.99 en ruikt super lekker

 

en dan deze kwasten reiniger

ik heb hier hele goeie dingen over gehoord en wou hem ook proberen

voor maar 2.99!

ik heb hem al geprobeert en hij is super fijn

hij ruikt ook heel erg lekker

en ik reinig me kwasten maar 1x in de week

super toffe aankoop

dan deze 2 mascara actie

van Essence 

ik heb de linkse pak gekocht

ze zijn erg fijn

 

dan heb ik nog last minite kaftpapier

gekocht ik had maar 2 rollen van de action

en ik dacht dat ik niet genoeg had 

dus heb ik 1 rol extra gekocht voor 0.40 cent!!

hier kan ik helaas geen foto van uploaden

 

dan een cover stick

ik had er al 1tje van meybeline maar was er niet

echt enthousiast over dus wou deze 

van essence gebruiken

nummer 03 nude

hij dekt niet zoals ik had verwacht

maar hij werkt voor 80% laat ik zeggen

prijs:1.95

 

 

dit was de shopblog

bedankt voor het lezen doeiiixx

XX DERYAA