hoii wij zijn Derya&Paulien en wij doen een blog over Beauty ,Diy,etc. veel plezier allemaal!

we_love_beauty.nl



vooronzesite@live.nl

Shopblog Action!

13-06-2013 17:32

hallo ben vandaag naar de Action geweest

heb niet veel gekocht maar wou

het toch aan jullie laten zien

als eerst dit laatje

 

 

 

 

 

ik heb wat make-up in laatjes van de Exsenos maar alles

pastte er niet in vanddar dit laatje voor 0,79 cent

 

 

 

 

en dan waar ik heel blij mee ben is deze sieradenrek in een

hartjes vorm voor maar 1,79 sorry maar dat is geen geld!!

 

 

 

 

 

en dan een dag en nacht creme van het merk pure at nature 

de verpakking is het zelvde alleen de tekst voorop hele fijne crema voor 1,90 per stuk

en dan wat dingen voor het voortgezet onderwijs die foto kan ik niet uploden!

sorry het is kaft papier voor maar 0,49

en een agenda voor 0,99 ik wou een simpele namelijk

en 5 schriftjes voor 1,29

en een reken groot schrift voor 0,79

 

dit was me shopblog doeiii

X Derya