hoii wij zijn Derya&Paulien en wij doen een blog over Beauty ,Diy,etc. veel plezier allemaal!

we_love_beauty.nl



vooronzesite@live.nl

Essence Me&My Ice Cream

15-08-2013 13:53

Hier is deel 2

veel Lees plezier

Hier de super leuke en mooie nagellak

het valt me op dat alle producten van Me&My ice cream

heel creamy en zachte kleurtjes zijn

valt dat jullie ook op?

de kleuren

Ben & Cherries – Always In My Mint – Ice, Ice Baby – Icylicious

deze heb ik ook van vera camilla

ik zal 2 kleurtjes op nagels laten zien 

dit is Ben & Cherries

Vera Camilla heeft 2 laagjes gebruikt 

dit is een mint pastel kleurtje 

ik heb ze zelf niet dus kan er niet zoveel over vertellen

 

 

dit is een pastel oranje kleurtje

heeel mooi nummer

Icylicious

en ze kosten 1.89

 

dan deze hand wips 

een heeeel schattige verpakking

het zijn gewoon hand doekjes heel

schattig 1.00

 

dan cute oogschaduw

het lijkt net gebakken oogschaduw

ze kosten 2.89

naamen 01 cone head, 02 icylicious and 03 always on my min

 

 

dan deze cream Blush

cream blush: 01 ice bomb for € 2,89