hoii wij zijn Derya&Paulien en wij doen een blog over Beauty ,Diy,etc. veel plezier allemaal!

we_love_beauty.nl



vooronzesite@live.nl

Essence Me&My Ice Cream

15-08-2013 13:36

Al wat gehoord van de Me and MY cream lijn

Volgensmij wel het zijn supper schattige

Lieve lekkere en zoete make-upjes

het zijn onderandere:

 dit zijn shimmer pearls ik heb ze zelf ook 

ze zijn super schattige en ruiken ook lekker zoett niet te zoet maar wel lekker

als je bb cream blush en bronzer op het en dan deze shimmer erbij

PERFECHT heb ik ook gedaan ze doen hun werk goed

nr. 01 i-CY U en kost 2.35

 

En dan deze super schattige lipbalms

ik heb ze zelf nog niet

(heb namelijk niet zoveel geld op zak :p)

ze blijken ook heerlijk te zijn op je lippen

ze zien er wel super leuk gedaan en vooral de kleurtjes

net een ICE CREAM 

ze zijn 2.00 euro per stuk 

de smaken?

Paars/geel: ruikt zoet, maar niet te sterk naar snoepjes
Lichtgeel/perzik: heeft een heerlijke vanille- en karamelgeur
Roze/blauw: ruikt bloemiger, ontdek ik daar lavendel?

dit heb ik gelzen van Vera Camilla

 

dan deze heeele leuke nagelstickers

wat zien ze er toch leuk uit

het is eigenlijk een soort van Caviar Nails

alleen dan al geplakt 

heel erg handig voor een feestje of als je

snel je nagels moet doen

ze zijn maar 1.99 GEEN GELD!

 

dit is deel 1

Deel 2 komt morgen of vanavond nog

xx derya